7 år.

Nu var det ett tag sen jag skrev, men har inte jaft tid!
Jag och Jonathan firade 7 år den 6 april. Tiden går fort när man har roligt :)! Jonte hade ju sagt till mig att han hade planer för oss på kvällen och jag fick inte veta mer än att jag skulle va finklädd. Så klackarna flög på och sedan satte vi oss i bilen. Jonathan körde ner till stan och parkera. Början av kvällen blev inte som stackars Jonathan hade planerat haha men jag bara skratta åt det. Det blev lite ändringar men ändringarna blev helt perfekt. Vi hade en supermysig kväll med massa kärlek och skratt, så som bara vi kan :)
Tänk att man fortfarande kan vara så kär efter 7 års förhållande utan uppehåll! Jag hittade min drömprins när jag var 16 år och det känns helt underbart!
Jag är lyckligt lottad när det gäller kärlek ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0