Ångest.

Idag har jag varit ledig..vad har jag gjort? INGET!!!! Nu känner jag hur paniken och ångesten kryper närmare mig. Jag som har så mycket att plugga har totalt slappat idag!+ Fy skäms Andrea!!
Jag har ju praktik en vecka (nästa vecka) och min handledare hade svårt att få ihop timmarna på fredagen då det är valborg. Därför ska jag ikväll åka till Ängelholm och gå på ett tonårscafé tillsammans med en annan tejej i klassen (som har praktik där nu)! Det är tydligen ett café för tonåringar med olika diagnoser!
Kommer ju ha min praktik på barn och ungdomshabiliteringen! Blir säkert intressant, men lite skrämmande att se så sjuka små barn! Tur att arbetsterapeuter finns som kan hjälpa dessa banren :)!

Nej nu ska jag väll fortsätta slappa ett tag till innan jag beger mig till tonåringarna!

Tjoohej!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0