Är glad igen :)

Sitter ensam hemma och gapskrattar, fullt normalt undrar ni säkert nu!? Jo för att vara mig så är det de!!


Dålig mat! Prutta kan ni ( sjunger han 1:19 haha så kul!)! Ammar duuu! Morgan bor där mormor sa! HAHAHA guud vad jag älskar sånt här! Riktig Andreahumor!!




Jag vet att jag bloggat om dom innan, men det är så kul!
EN BIT LÖVBIFF!!!


Turk på burk, firas god jul! Firas din mes...

Många tycker säkert att detta inte alls är roligt, men har man riktigt tråkigt så skrattar man väll åt allt eller!? Fast jag behöver ju inte ha tråkigt för att skratta åt detta! Har sätt vissa klippa så ofta att jag kan meloderna och går och sjunger låtarna i skolan, med vänner osv: en bit lövbiff eller badrums låten!

Nej nu ska jag plugga igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0