Dåligt humör smittar av sig!

Imorse när jag vakna med tuppen började jag dagen med en lite promenad. Sen hade jag ju en tid hos tandläkaren 07.45 så jag tänkte att det var bäst att köra i god tid. (eftersom dom bygger på nästan alla vägar i hela Helsingborg så allt tar sååå lång tid). I alla fall, såklart så var det hur mcket bilar som helst och jag blev ju mer och mer stressad. Råkade faktiskt till och med bli fem minuter sen och ja jääävlar vad sura tandläkaren och tandsköterksan blev för det!

Direkt när jag kom uppspringades för trappan så stöd tandsköterskan ute och sa mitt namn. Jag ler lite (och flåsar som en elefant för jag sprungit)
Jag - Ursäkta för att jag sen
suris 1 (tandsköterskan)- DU ÄR SEN!!!! (kollar på mig med sin sura tantblick!)
Jag- ehh ja jo jag vet, jag bad om ursäökt precis. (kollar lite konstigt på henne haha)
suris 1- ja nu får du springa till sal fem.
(jag fundera ett tag och visste inte riktigt om hon skoja med mig men gick ändå dit med snabba steg)
Suris 2 (tandläkaren)- DU ÄR SEN!!
Jag- (börjar bli irreterad över hela stämningen- Jaaaaa, jag vet att jag råka vara sen fem minuter, jag ber om ursäkt men dom bygger ju som galningar i hela Helsingborg.
suris 2-  Jo men man kan ju faktiskt skynda sig!
suris 1- ja nu får vi börja, har ju inte tid hela dagen!!
Jag orka inte ens svara på den kommentaren och lägger mig i stolen för att laga mitt hål
Suris 2- vill du ha bedövning?
jag- ehh ja tack!!
efter någon minut
suris 1- GAPA nu!!!
Jag hann knappt gapa och får en spruta intryckt i munnen utan förvarning.
jag- AJ, det kändes lite, sa jag när dom hade tagit ut den!
suris 1-  jasså....
sen fortsatte denna dåliga bitch stämmning under hela processen. Orkar inte skriva allt för jag blir så sur!
jag fick konstant kalagomål hur jag hade min mun öppen.
- öpnna mer, kan du gapa större??, Nu får du faktiskt gapa större!!,  - slappan av i tungan, - slappna av i tungan sa jag!!!,-  upp med hakan, kan du lyfta på hakan mer?? KONSTANT!!!!

Jag var sååå ARGG til slut! Allt detta otrevliga för fem minuter!!
När jag var klar och hade fått min bedövning så fråga jag om det var okej att träna direkt efter och om jag fick ta en frukt? Hur ska jag veta vad som är okej efter en bedövning och lagning!?

Båda tittat då lite konstigt på mig och undrar vad jag menar!
jag- Jaa ehh joo jag menar att jag ska träna nu och vill äta en frukt innan eller efter..är detta okej!?
suris 1- ja varför skulle du inte kunna träna!?
suris 2- ja ät du en frukt men du får räkna med att du biter dig i kinden nu med bedövning!
jag- (kollar helt chockad på dom eftersom jag fortfarande är i chocktillstånd angående deras bemötande) OKEJ, HEJDÅ!!! sen gick jag och stampa i golvet allt vad jag kunde!
(såg nog väldigt roligt ut!!)

Sen vandrade jag upp till friskis och svettis, surare än 50 citroner tillsammans! Att det kan smitta av sig så?? Och inte nog med det, när jag väl träna så skulle jag ju dricka lite då och då..jag kunde ju för tusan inte behålla vätskan i munnen med bedövningen, hälften svalde jag och den andra hälften rann hela tiden ner i för mungipan eller spruta ut!! jag blev blötare och blötare!!! såklart surare och surare!!Fan vad jag måste sätt ut, arg, dregglig och blöt!!

Nu är jag iaf hemma, fortfarande sur! Stackars Jonathan ringde precis och fråga hur min morgon varit haha! jag måste ju ha låtit otroligt otrevlig!stackre!?

Nu ska jag försöka göra mig glad, gissa genom vad!? Jo plugga!! JIppieee!!

Ha en trevlig dag!Jag är på dåligt humör....


Detta är jag hos tandläkaren idag, hade med mig min kamera så jag bad suris 1 att ta en bild!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0