Kalas!

Igår hade jag och Jonathan vårt kalas. Vi fyllde ju båda år i Januari men fick ingen möjlighet till att ha det då. Har varit lite "småskratt" för att vi hade det först i april men då kan jag ju förklara för er som inte förstår. Det var för att min farmor dog i Januari. Vem är sugen på kalas då?..Inte min familj iaf!
Sedan när vi skulle boka upp andra datum var det antingen andra kalas eller att hälften inte kunde. Men nu är det gjort och maten var poppis bland gästerna, roligt när de frågar efter recept.
Tack söta Jessica för recepten på efterrätten :)!

På dagens schema står det: PLUGGAAAAAAAA, till Glumslöv och fira Theresa, kolla nytt på hemnet ;)

Hejsvej :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0