Lite av det ni missat.

Jo tack, jag lever..har mest bara haft fullt upp dessa dagarna. I Torsdags kväll träffa jag mina favoriter Tina och Malin. Det var ju underbart väder så en cider skulle sitta fint tyckte vi. Vi satta oss på Harrys, men tyvärr var uteserveringen full så vi fick placera våra rumpor inne. Vi åt mat, drack cider och snacka om allt skväller som vanligt. Vi kom även som vanligt fram till att våra samtal blir mer och mer "vuxna". Typ...Hur många grader vi tvättar tvätten i, hur den sorteras, om våra framtida bröllop, hur vårt drömhus ska se ut osv osv!Vad hände med oss små tjejer som i gymnasiet prata om allt annat än vuxensnack haha! Roligt att vi själv lägger märke till utvecklingen :)! Lägger upp bilder senare från kvällen på Harrys!
Efter Harrys var det fikadax! Vi gick till EH och fortsätta med skitsnacket och vuxensnacket där :)!BLEV MYCKET SKRATT SOM ALLTID..VAD ANNARS!?Oj nu blev det stort men jag orkar inte ändra.
Vi köpte iaf lite fika och någon kaka till. När jag hade ätit halva min kaka tycker jag att något rör sig på den..jag tittar lite närmare och jodå..det kryper ett litet djur från kakan!!NICE!! Modiga Malin som jobbar med att undersöka resturangers hyfien blev ju fly förbannad :) Hon flög fram och berätta om djuret i min kaka, jag fick en ny. Men inte fan våga jag äta den haha hade ju stått på samma bricka!Kvällen var i iaf suuuupermysig som alltid!

Fredag skulle jag sen till skolan, gick upp 06.00 och tog mig dit. Vi satt på barnhabiliteringen och vänta eftersom vi skulle vara där under dagen. Efter ett tag kom läraren och sa att det bli inställt!roligt!!bara att ta sig ner till tåget igen och åka hem! På kvällen där var båda jag och Jonathan trötta så vi palla inte laga mat, vi skala morötter och skivade gurka sen gjorde jag en dippa till!Fredagsmys va haha!?

Sen var det lördag:)! jag och tjejerna (Malin och Tina) hade planerat att gå en lång promenad i Helsingborg..nu kommer jag såklart inte ihåg vad sträckan kallades för men det är typ runt hela Helsingborg, tar ca 2 timmar och man har jätta fin utsikt hela tiden :P! Det var underbart, lilla hunden Savvi hade vi också med. Vi gick till slut till norra hamnen för att köpa chailatte på EH!Gott! På kvällen sedan lagade jag och Jonathan hemalagad pizza, blev lika gott som vanligt!Vi är bäst på hemmalagad pizza!

Idag är det söndag. Jag känner i min rumpa och i min ländrygg och vi gick powerwalk i två timmar och nästan bara uppförsbacke :) Jonathan började jobba tidigt idag så jag får se om jag ska underhålla mig själv..(ja jag har ju en del plugg att göra) Eller om jag ska åka på besök i underbara Glumslöv :)
Vi får se vad denna dagen bjuder på helt enkelt!

Ha en trevlig söndag fina vänner!Kram

Kommentarer
Postat av: ida

Jag saknar er mina finaste vänner!! Nu räknar jag ner dagarna ordentligt tills jag får komma hem! Jag har fått jobb som AT i hbg i sommar Andrea!!! :) Jag kommer hem den 2 maj till den 6 maj, mitt i veckan för att måla lite i min lägenhet. säg till om ni har tid att ses då någon kväll.. :)

2010-04-18 @ 12:30:51
Postat av: sabina

låter som ni hade det jätte mysigt i torsdag :) får dra ihop något snart när alla tjejer kan!! :)

2010-04-18 @ 16:16:44
Postat av: Andrea

Ohh grattis till jobbet Ida, visste ju att det inte skulle bli några problem!!Var ska du jobba?

2010-04-18 @ 16:45:20
URL: http://livetsomandrea.blogg.se/
Postat av: sabina

Grattis till jobbet Ida :) gud vad roligt!!

2010-04-18 @ 20:30:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0