Måndag!

Idag är det måndag för er som inte vet. Jag är ledig måndag, tisdag :) men inte ska jag slappa idag...nooo nooo!Hela morgonen har jag legat halv vaken..sedan klockan 06.00, vaknat, somnat, vaknat, somnat!Tråkigt...
Nu ska jag snart hoppa in i duschen, fixa lite i garderoben!?! nej tror inte jag hinner, skit!Sen ska jag ta min sportbil, volvon..och börja med att tanka och sen placera min rumpa hos tandläkaren!!Efter de ska jag och min sportbil hämta upp Jessica från min klass på knutpunkten. Sen ska vi köra till Glumslövsskola och göra en uppgift där till vår skola :) Vi ska observera och intervjua ett barn! Efter det kör vi till Helsingborg igen, antingen äter vi på stan och plugg/lunchar eller hem till mig!Vi får se!!

Så ni ser, fullt upp idag!Nej, duschen har ropat på mig allt för länge nu!

Ha en fin måndag vänner, kram!

jag älskar våren!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0