Min dag.

God kväll :)! Idag var det min sista dag på praktiken och jag fick träfa massa små stjärnor till barn idag igen. Som vanligt är många barn sååå duktiga och kämpar allt var dom kan och jag blir lika imopenard varje gång!!!
När jag gick fick jag inte höra att jag kommer bli en utmärkt arbetsterpaeut som jag alltid får höra...fick nämligen höra att jag redan var som en riktigt utmärkt arbetsterpaeut, hur glad blev man inte då!? Jag är faktiskt otroligt stolt över mig själv att jag kommit så långt i denna utbildning och klarat alla tentor om olika sjukdomar, anatomi, neurologi,psykologi osv osv!! Jag kanske också är som en liten stjärna iaf...!Haha ni som inte känner mig tycker säkert att jag är jätte skrytig och visst låter det som de :) Det håller jag med om, MEN jag har aldrig varit en tjej som berömt mig själv och varit nöjd med mig för den jag är. Sen nu när det funkar så bra för mig och jag får höra så mycket fint om mig så blir det som lite solsken kommer fram i min själ! Helt underbart!

Så slut på detta djupa snack :P!

Har spenderat kvällen med mina favvoriter B1 och B2 (Malin och Tina)!Hade lika roligt och mysigt som vanligt!Fick oss ett otroligt roligt skrattanfall som inte alls var i rätt läge..finns det något värre att verkligen försöka hålla sig för gapskratt fast det verkligen inte går haha!? Det är hemskt men så otroligt roligt samtidigt!

För skoj skulle lägger jag upp 7569 ego bilder på mig nu! haha, har ju så många bilder som ligger och väntr på min kamera och nu börjar jag med att slänga ut Andra bilder så jag blir av med dem :) Efter bilderna är uppe ska jag sätta mig i soffan och krama Jontemyra det hårdaste jag kan, vi har ju knappt sätts på flera dagar!





Varje gång jag stor och rotar i min stora garderob kommer det fram kläder jag knappt vet att jag har. Denna långa kofta som man även kan ha som en väääldigt kortklännig har jag haft på mig 1 gång..Fast den egentligen är hur fin och skön som helst. Knappar i hela ryggen. Varför är jag en sådan liten figur som alltid ska köpa nytt nytt nytt och sen glömmer vad jag har haha :P

Nej, nu blir det mys med Jonathan♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0