Nu är denna dag snart över!

Dagen var väldigt mysig och effektiv med Jessica :)!Vi gjorde en observation på dagis hos min mamma, en jätte söt lite flicka!Det gick så bra såå!Efter det åkte vi tillbaka till Helsingborg, hade med mig min lilla minidator också :) Vi satta oss på Haket och åt, snacka och slutade dagen med att sitta på Haket och plugga!Så flitiga vi var! Efter det (ca 17.00) satte jag mig i soffan och pilla på Jontes iphone, spela spel :)!Sen väckte jag honom och tvinga honom följa med på en promenad. Skönt!
Jaha nu är vi hemma igen och jag kom nyss på att jag glömt att skriva det viktigaste!! Jag var ju hos tandläkaren idag. Ohh jag hade ett hål, F*N!!!Jag har inte haft nått hål i mina tänder på 11 år!! Ska dit imorgon 07.45 och laga!!Annars hade jag bra tänder sa hon haha :D

Nähäää..nu ska jag försöka underhålla mig själv meddans mannen min kollar på fotboll på tv! Har inget att städa, tvätta och plugga. Eller haha där ljög jag ju rejält..plugga har jag en hel del men det orkar jag inte mer idag! Kom nyss på att jag kan vattna blommorna!
Kram!!

En gammal bild på sötaste Jessica :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0