Det går frammåt...

Renoveringen går frammåt, vi har haft en del bakslag eller vad jag ska kalla det, men vi kämpar på hahah!!Idag har vi målat klart matsalen eller vad jag ska kalla det, där ska bara elementet målas och lister längst ner, sen är ett rum helt färdigt!!
Har även spenderat ett zumba pass med mina två finingar Malin och Ida..Många skratt och en del svett!!Fint de med!!

Nu kommer det lite mer bilder från österrike i en röra..blandar dagar och det får ni tåla!! Nu ska jag snart ställa mig och laga chillia con carne!Mer bilder kommer!!

hejsvej!!



Farmor mysiga innegård



Liten del av bergen runt om byn där vi bor.


Mamma





Grön fin natur överallt!!



Två långklänningar jag prova..ångrar mig lite att jag inte köpte dom...hmmm!Var mycket snyggare i verkligheten än på bild!



Jonte gilla att tandorodukter hete kukident...



Detta är inget krusbär..det är en speciell gurka som våra vänner odlar.Dom blir inte större och är så söta så :) Vääldigt goood!!



Även här lite från byn!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0