Tisdag.

Idag är det tisdag. Jonte jobbar morgon idag igen så jag ska passa på att göra klart hemtentan! Det sa jag igår med men det blev lite fix här hemma istället. På kvällen igår gjorde jag en god potatissoppa och det passade perfekt bland minusgraderna.
Idag ska jag göra något med kyckling för er som är intresserade haha. Känner mig som en riktig hemmafru nu när jag har ledigt från skolan :)

På kvällen ska vi även en sväng till glumslöv förmodligen för volvon står kvar där. Haha den ville inte riktigt komma igår igen när jag var där på julafton och sen går det inte att blinka längre så det är ju en liten fara för trafiken. När jag körde med den dagen innan julafton fick min syrra sträcka ut handen när vi skulle svänga HAHA! Komiskt värre!!

Sen måste man väll också gå lite på mellandagsrean, blää hatar folkmassa men det är vissa grejer som ska köpas/bytas osv!Så vi får se om vi pallar de i eftermiddag när jonte kommer hem?

Här kommerlite Alma bilder från de senaste besöket. De var samma dag som när vi upptäckte fotspåren i trädgården så Alma och Johanna höll mig lite sällskap under dagen när jag var själv!



Jag ska även ta mig i kragen och ringa lite samtal idag, hatar vuxensamtal :(

Jag måste ju också visa er en av de fina julklapparna vi fick av mamma och pappa, julmys!


Nej, nu lite samtal, lite käk, lite plugg och lite andra fixar grejer :)
Trevlig tisdag!
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0