Den så kallade "kärleksdagen".

Hej hopp gummi snopp.
Idag är det ju alla hjärtans dag, trevligt trevligt! Jag och Jonathan brukar inte fira denna dagen så jätte stort. Vissa jag vet bokar ju hotell och grejer för en liten hjärtdag ;)! Jag tycker att befolkningen har allt får många "måste göra dagar" i vår kalender. Tex kanelbullens dag..och sån här semledag..ONÖDIGT till 10000 om man frågar mig. Har nog aldrig ätit något sånt på en sådan dag om jag ska vara ärlig! Men om vi går tillbaka nu till alla hjärtans dag. Många singlar tycker att det är skit jobbigt denna dagen och deppar hela kvällen. Men alla hjärtans dag kan ju också "firas" med familj och andra nära och kära om man frågar mig :) Sen tycker jag som sagt inte den behövs firar så mycket. Visar killen inte kärlek dom andra dagarna på året behöver han fan inte göra det den 14 februari heller haha, bara för att det är ett måste!!
Som jag skrev innan så brukar inte jag och Jonathan fira detta så speciellt mycket, klart vi är väll alltid tilsamman den kvällen och kanske gör nått litet som hyrfilm eller nått  :D
Ikväll ska vi faktiskt göra något mysigt, vi har bokat bord på en fin restuarang i Malmö och ska sedan avsluta kvällen med ett biobesök i Malmö. Ska se Avatar i 3D, båda två är ju inte förtjusta i sånna filmer men vi har hörst så bra om den. Får ge den en chans!

Imorgon är det praktik igen..JAG VILL INTE!!!

Ha nu en trevlig alla hjärtans dag och deppa inte om ni inte ska fira den så speciellt :)!!En vacker dag kommer även er drömprins och prinsessa ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0