Jag just nu.

HAHAHAHA kolla första bilden,vet inte riktigt vad jag gör men kul var det när jag såg det så jag bjuder på denna :D hihi




Yes mina vänner, min raka lugg har blivit så lång att jag måste lägga den på sidan för att kunna se. På tisdag ska jag iaf till frissan och klippa lugg och håret. Blir även lite slingor men har inte riktigt bestämt i vilken färg..hmm kanske grön?

Nu ska jag brumma ner till stan med volvon, ska titta lite i affärer och sen klockan tolv ska Tina och jag luncha! Sedan kommer väll även lilla malin så ska vi tre kolla lite i affärer och vandra in på systemet osv :)Ikväll blir det nämligen fest för Ida. Vi ska laga smörgåstårta hos Tina och vi fyra ska ha en underbar kväll. Kan inte bli så mycket annat än underbart när jag umgås med mina fyra favoriter ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0