Lördag.

Ja som ni säkert alla vet är det lördag idag. Hade egentligen planer för kvällen men det blir inget så ska sitta hemma och titta på melodifestivalen, haha trevligt!! Igår eftermiddag var jag hos Tina en liten sväng, hon har ju börjat på en make up utbildning och villa öva sig lite på mig! Fast jag dissar stor att det bara ska tas ett tunnt lager mascara på ögonfransarna :D haha

Man ser inte så bra här men, typ såhär blev resultatet:


Okej något ni inte ska titta på nu är min feta lugg, ja men jag palla inte tvätta håret innan!!Sen ska ni även undvika att jag ser pittögd ut på första bilden haha, det lovar jag att jag inte är i verkligheten :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0