Får väll börja leva igen.

Ikväll ska jag och Jonathan ut och äta på hjalmars kök i Helsingborg. En julklapp från Johanna och johan så det ska bli mysigt. Igår träffa jag mina sötaste vänner Malin och Tina, blev god mat på Haket, kvällsfika och sen te drickande hos Tina. Som vanligt blev det massa skvaller och mycket behövliga skratt. är så glad att dom stöttar mig nu.

Ja ni har ju som sagt missat en hel del.
Kan ju börja med lite av det positiva idag så tar jag negativt en annan dag.
På nyår förlovade sig min syster Theresa och David!Stort grattis till dom!


Min syster är just nu i Indonesien, ska vara där i 5 veckor. Dels som läkare och hjälpa till med förlossningar och grejer och dels ska hon ha lite semester. Följer hennes resedagbok och hon verkar ha det riktigt bra :)

Båda mina kusiner ska bli föräldrar. Erika ska få sitt andra barn och Thomas de första så det kommer bli ett roligt år för dom båda!Grattis!

Nu ska jag diska. Längtar tills Jonathan kommer hem, hatar att vara ensam nu när jag är så ledsen :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0