Igår var det dop/ dopfest och sedan fest för mig!

Har massa massa bilder, men tyvärr kära vänner så är jag såå trött idag att ni snällt får lugna er med bilder, antingen ikväll eller imorgon!!Men ni har ju fått se lite film :)
Nu ska jag hoppa ner i soffan och ta mig ett foootbad!Välbehövligt. Jag gick/stod och även sprang haha med höga klackar igrån från klockan 12.00 på dagen till 04.00 på natteen!När jag kom hem var mina fötter svullan, vita,blå och röda på samma gång!Såg inte bra ut, stackrs fötter!

Nej, nu ska det bubblas fotbad för mina ömma fötter!Kraam

Kommentarer
Postat av: malin

Kikar bara in o säger hej :)

2010-01-31 @ 18:17:24
URL: http://lillstrumpanmolle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0