Jag klara mig!

Puhh, kära vänner och ni andra, jag klara mig fast jag vinterbada!Sprang till och med ner i havet tre gånger och doppa mig!Svimma inte eller något annat som jag var helt säker på att jag skulle göra. Men om jag är helt ärlig så trodde jag att mitt hjärta skulle sluta slå ett antal gånger...

Dagens schema: Åka till min jobb Fregatten, hälsa på och även för att göra en uppgift till min tenta. Krama alla mina favorit tanter och gubbar!!Sen ska jag hämta pappa från malmöstation som äntligen kommer hem från Österrike, uch vilken jobbig jul han haft. Han ska få en bamsekram!!! Ikväll ska Jonathan på sina festligheter och jag ska på mina egna!! Ska käka med Tina på Harrys och dricka någon cider! Imorgon blir det fest igen och även nästa helg står fest på schemat!
Trevligt värre!

Nej, kanske borde sminka mig lite!Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0