Onsdag!

Hej hopp.
Nu ska jag snart ta mig till skolan, har lektion mellan 14.00-16.00! skulle egentligen träna innan idag med mitt gull Tina, men min förkylning kommer och går :( så blir träning imorgon istället och vet ni vad jag mer ska göra imorgon???...Jodå, Malin, Tina och jag ska vinterbada!!ja ni såg rätt, jag ska bada i havet i morgon kväll!! Va fan har jag gett mig in på :S

hihi blir säkert spännande!

Nej, nu för jag göra i ordning mig!Kram



Detta är jag imorgon kväll!!!!hahah fyy fan vad kallt det kommer bli :D

Kommentarer
Postat av: Ida

Oj ska ni verkligen bada.. de kommer bli kaaalltt! :S brrr. Haha men hoppas ni får värma er i någon bastu sen? ;)

2010-01-20 @ 14:04:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0