Torsdag.

Idag hade vi en lektion i skolan, vara bra en timme och det känns sååå tråkigt att åka till lund för en liten timme :/ men men!

Efters kolan har jag mest tagit det lugn, ja jag har ju klippt luggen också så nu kan jag se mig omkring igen och alla andra kan se mina ögon!(överdriver lite)
Sitter och fryser och har ont halsen, blir snart en till kopp med massa hunung och citron. Ändå så har jag bestämmt mig för att träna med Tina idag och sen vinterbada..känns ju lagom bra!!jaja jag ska nog inte bli sjuk!

Jag måste berätta att jag är otroooligt nervös för detta vinterbadet..jag inbillar mig att mitt hjärta ska sluta att slå av kylan. har nämligen hört att man inte få ha några hjärtfel när man vinterbadar. Men..tänk om jag har det??fast det borde jag nog märkt hoppas jag!Vi får väll se haha
Det värsta är att jag är ju en liten halv mes på sommrarna när jag sak bada. Alla andra hoppar i min jag och tanterna tar snällt bryggan och klättrar ner, steg för steg. Såklart stannar jag och tanterna vid varje steg och doppar armarna lite och "vänjer benen" vid vattnet. Ja, ni ser..en riktig mes. Men nu, nu ska jag bada i havet i januari!Katastrof...har lovat Tina att bara hoppa i och inte köra tantmetoden för då kommer jag aldrig komma i!

Jag ska iaf inte doppa huvudet, jag VÄGRAR, har nämligen också hört att det inte är bra för gärnan, celler fryser och massa sånt hemskt! Nä nu ska jag sluta fega, jag har ju även hört bra saker om det här med vinterbad. Det ska förstärka imunförsvaret och jag kommer tydligen känna mig som en helt ny människa efter, låter inte helt fel!

Grattis min bästaste Tina som kom in på make up skolan idag!Så snygg jag kommer vara i framtiden på fester och när jag en dag gifter mig kommer alla vara så avundsjuka för jag kommer vara så snyggt sminkad :)wiihaaa

Nej nu blir det att dricka varmt och krypa ner under en filt innan träningen och bad i havet kallar!
kram

Kommentarer
Postat av: Ida

Här sitter man å läser din blogg.. och helt plötsligt får man reda på att Tina har kommit in på Make up skola.. och jag har inte fått reda på de?!:( Men vad roligt för henne!! :)

2010-01-24 @ 18:13:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0