Min dag.

Hej svej! Har ju nämnt att jag och jontemyra var på Ullared förra veckan, då köpte vi lostboxarna säsong 1 och 2. Jonathan har ju i all evighet tjatat om att det måste jag ju se (han har sätt det tidigare). Så visst vi börja se det..nu har vi sätt båda boxarna haha snacka om beroende..men gud vad säsong 1 och 2 var bra..har dock hört att de andra säsongerna ska bli sämre :( Men vi har beställt hem så vi får fortsätta titta :)..men nu till saken. Vi såg sista avsnitten på säsong 2 igår kväll. Hela natten har jag varit helt knäpp!!Legat vaken och varit rädd för jag trott jag sätt Walt överallt, har drömt att jag var gravid och bodde på en ö..massa sånt sjukt!Har även vaknat flera gånger och legat och fundert på alla mysterium i serien och varit rädd! När jontemyra gick vid 04..00 idag var jag så rädd att han fick tända lampan i hallen så jag kunde se om Walt kom haha! Helt sjukt!! Är det ett tecken på att jag borde ta en lost paus!?
Förmodligen!

När jag tillslut vakna av väckarklockan idag vid 07.30 var jag heeelt slut, huvudvärk och allt..men det är inte konstigt efter den natten! Som tur var har det blivit bättre underförmiddagen. Idag var jag i skolan 1 timme..lönt!!Vi hade basgruppsmöte och jag valdes som sekreterare och fick skriva på tavlan. Nu är jag hemma, äter ett äpple och sjunger på en sång. Ikväll är mitt schema att gå på ett spinningspass medel klockan 17.30, ska även laga falukorv i ugnen med potatismos!
Nu ska jag vila och läsa en skvaller tidning.. och så ska jag kolla i alla rum så inte Walt står där! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0