Sjukstuga.

Host host hälsningar från mig och Jonathan. Hur seg kan en sån här förkylning va?! Som tur är har ingen av oss feber, eller jo..Jonathan hade nog lite igårkväll. Det börja i helgen. På fredagen var jag ju med tjejerna där det börjades med förkylningsskit från malin..grrrr!. Lördagen hade jaglite ont i halsen och hosta. Men ändå gick jag med tunn vår jacka hela helgen, smart. Vilket nog var en stor anledning till min förkylning som bröt ut lite mer på måndagen..sedan blev det bara värre och till och med Jonathan blev smittad. Annars är det Jonathan som brukar vara den som blir förkyld och jag skryter om att jag inte blir förkyld. Har en riktgit äcklig hosta..ingen hals ont eller nått, bara slemhosta som låter som kol och snuva.

jaja så länger man slipper feber så är det lugnt men träning har det inte blivit denna veckan, har fått avboka två pass eftersom jag hela tiden sagt att det är nog bättre imorgon..suck!
Nu ska jag duscha och sen städa lite för att ha nått att göra :)

Kram kram och host host




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0