Tjabba tjena hallåååå.

Lördag står på schemat, vilket betyder utgång med tjejerna! Har nyss duschat, rakat benen, slängt alla mina 1000 klänningar på mig och av mig osv..ja ni vet..det hör ju till!Nu lägger allt på golvet och Jonathan fick lite smått panik så han stack till väla :) Nu ner jag ser denna "klänningahögen" på golvet får jag lite smått panik. Har ju inte ens använt allt som ligger där men ändå köpa nytt varje gång. Men det har jag faktiskt inte gjordt denna gången och jag är sååå stolt över mig. Klappar mig själv på axeln och ger mig en blöt kyss på kinden! När jag ser denna högen ser jag även att jag behöver rensa... jag och Jontemyra har inte bara en walk in closet, utan två. Perfekt tänkte vi när vi flytta hit, en till dig och en till mig! Jonte har ca 25%..resten är mitt! alltså har jag nästan båda för mig själv! Men jag är så dålig på rensa, när jag går igenom allt tänker jag alltid " Meeen guud vad snygg, varför har jag aldrig haft den på mig" eller "ohh vad längesen, jag hänger den här så jag inte glömmer den"...eller " Men denna är ju inte så ful, detta måste jag ju spara"..suck!

Så nu har jag gnällt lite, kan vara skönt ibland!


Förresten, mina föräldrar är ju i Österrike nu. Idag skicka jag sms till mamma och undra vad dom gjorden. Hon svara att dom var vid graven och det tog ju en hel evighet innan jag fatta vilken grav hon prata om. Känns tufft att jag aldrig fick ett avslut med farmor på ett sätt..På ett vis fick jag ju de när jag satt och höll hennes hand i flera timmar meddans hon bara låg och sov och var svag. Jag visste ju att det var sista gången innerst inne. Men jag var inte där när hon somna in och jag var inte på någon begravning. Skönt på ett vis men jag vill fortfarande tro att hon finns kvar där hon alltid varit...
Känns som hon fortfarande finns hos mig! Men jag hoppas hon har det bra, var hon nu än finns..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0