Kort.

Blir ett kort inlägg för jag är ganska trött. Idag har jag varit ledig och gjort en hel del. Morgonen började med ett läkarbesök hos min allergiläkarare. Fick nya mediciner och ska dit nästa vecka igen för att göra en ny astmautredning. Skönt att det är fixat!! Efter de gick jag till apoteket för att hämta ut grejerna, 700 kr på medicin känns halvkul...! Efter att jag blivit lite fattigare körde jag hem igen och packade ihop trängskläder. Sedan stack jag till råå puls och tränade igen. Skönt med lite folk. Jag fick ju till och med tränigssällskap av Viktor ett tag. Efter jag tränat dusch jag där, när jag kom ut från duschen hade jag glömt borste hemma så satte upp mitt hår i en knut..ni vill inte veta hur jag kämpade sedan för att få ut alla lockar haha. Innan jag körde hem och bråkade med mitt hår så hanldade jag mat. Åkte hem och borsta håret som sagt och sen åt jag en räksallad :)! Softa lite framför tv och jonte kom hem. Sen ikväll har jag pluggat till anatomin hemtentan som snart ska vara klar. Tänk..snart är jag även diplomerad massör :)! Jag har även lagat spagetti och köttfärssås. Hmm vad har jag mer gjort? Jag vet inte, jag orkar inte tänka haha, är sååå trött! Nu ska jag vända mig om och somna i soffan, jag älskar det! Imorgon är en ny dag med nya utmaningar!! Håll tummarna för attdet blir en bra dag!!

Förresten, någon jäkla idiot har låtit sin hund bajsa PRECIS utanför vår grind. Herregud, vad finns det för hundägare..ta bort skiten efter era hundar!!Speciellt om det hamnar på en trottoar och precis där man går in vid en grind. Så ja, trampat i hundskit har jag också hunnit med idag..suck!

Sov gott :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0