Måndag.

Idag är det måndag. För er som missat det!

I helgen har jag varit lite sjuk, idag känns det bättre men imorgon är jag säkerligen lika pigg som vanligt igen. Mycket som skulle fixas idag som jag inte gjort..suck!Jag hatar måste. Skulle ringa min allergidoktor för jag behöver ny medicin och en ny utredning. Min allergi har blivit mycket värre!!Me dont like!!

Skulle även fixa med min legitimation och sånt, men jag skyller på att jag fortfarande är lite kass!

Jag ska berätta lite om mina examensdagar :)
På torsdagen vaknade jag på morgonen och mådde fruktansvärt illa!Nej jag är inte gravid, jag skulle ha min redovisningsdag med mikrofån och en jädrans massa folk!Ohh jag som hatar prata inför massa människor. Jag kom till skolan och som tur var så var hela klassen lite nervös. Jag hade fått för mig att man skulle vara fin klädd och kom in där med spetstunika och högklackat..hoppsan..alla var normalt klädda HAHA PENTA!!JAja

jag kunde inte äta något på hela dagen,så jäkla nervös!! När det väl var min opch Sandras tur vid halv tre så jag jag fram på sesen, knall röd i huvudet och det kändes som hela jag skaka. Jag tänkte att nä skärp dig, visa inte att du är nervös, börja med något kul för att få igång alla! SÅ skulle jag aldrig tänkt!!

HEJ HOPP, säger jag högt och flinar med hela huvudet! Trodde att folök skulle skratta lite och säge hej hopp tillbaka!Det blev knäppt tyst!!HAHAHA jag ville typ dö lite där..undrar inte om jag gjorde de!! Någon i klassen titta konstigt på mig och sa..ehh hej hej! haha ännu värre! Men jag började säga mitt och jag var som en ny människa när det var klart!Så skönt!! Dom i klassen sa att jag inte alls verka nervös, så det var bra att de inte syntes!

Men gud så pinsmat, undra vad folk tänkte, en tjej uppklädd som om hon skulle på fest och ropar högt HEJ HOPP och ler med hela huvudet!! gud, Andrea förträng detta fort!!

Dirket efter gick hela klssen till en bar, jag beställde cider för att jag behövde lugna mina nerver haha!Sen blev det restaurange och vin :) En i klassen belv skitfull och jag skratta så jag grät hela kvällen! Underbar kväll med klassen!!

Fredag: Nu var det examens dags!! Så underbar känsla!!Jag och jonte hämta upp min familj och körde vidare till lund, Det bjöds på snittar och jag hade med mig en flaksa Asti! Efter lite "vingel" som jag kalla det, men jag menar mingel så förflyttade sig hela klassen, lärare och anhöriga upp till tredjevåninge. Där hölls det fina tal och de ropade upp en och en för att dela ut diplom och en ros! Alla klappa när var och en gick upp. När jag gick upp klappa också alla, men självklart skulle min familj skrika och ha sig...ohh!!Alla skratta!!

Lite senare blev det klassfoto och massa avskedkramar...ja jag böla!Alla skratta igen...!!Jag leta mig fram till Emelianna i klassen som är gravid...tänkte ser hon mig gråta måste väll ändå hennes horomer sätta igång så jag inte står helt själv och gråter! Men nej...hon försökte få fram en tår men det gick inte! Jag kände mig lite dissad men grät på endå..pappa skämdes, mamma fotade mig som en galning när jag grät och sprang runt och skrek paparazi, min syrra fråga mig om hon skulle börja gråta så jag slapp vara ensam och så att folket kunde slita stirra på mig! Katastrof, men jag vet..jag är känslig haha! Det var tårar av glädje och stolthet mest, men även för att jag vet att vissa i klassen kommer jag förmodligen aldrig mer att se.

Här kommer i alla fall lite fina blommor som jag fick på min examens dag! Mamma har fotat jättemycket och min syrra har filmat en hel del, dessa bilder kommer en annan dag för de bilderna bor i glumslöv just nu!

Hoppas allafår en bra dag :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0