Vilken dag.

Hej igen vänner!

Dagen har i stora hela varit bra, jag har fått myyyycket gjort!! Men just nu är jag fruktansvärt irriterad!!

Jag har ringt massa samtal idag, de jag nämde i det tidigare inlägget och så har jag även ringt och fått nu allergimedicin, fått ny tid hos min allergidoktor för ny utredning, ringt till Råå spa och berättat att mitt presentkort gått ut men jag fixade det ändå och ska få gå på total avslappning på torsdag (BEHÖVLIGT!!!!), har ringt runt och presenterat mig för olika jobb, försökt få ihop personer att massera - då jag snart måste vara klar, fyllt i massa examenspapper och skickat runder osv osv! Puhh, klockan är nu redan så pass mycket och jag är i chock!!Gud vad mycket jag har gjort!Behövliga grejer, men nu har jag så fruktansvärd huvudvärk och är irreterad på det mesta!

Jag längat till min ansiktsbehandling imorgon med fotbad och jag längtar även till torsdag då jag ska få mitt lyxpaket med kurbad!!Ohh vad jag behöver detta. Vad jag mer skulle behöva just nu är att komma bort!Faktakst från alla, de normala och vardagliga! Är ganska sugen på att sticka någonstans, själv faktiskt! Bara för att kunna lägga min energi på mig själv och bry mig om min själ ett tag. Men det går inte just nu, tyvärr!
Nästa vecka bjuds det på jobb, anställnigsintervju och som jag just nu kom på så fyller jag ju år nästa vecka!! Totalt glömt min födelsedag haha!!

Jonte ringde nyss och sa att han var påväg hem - jag varnade honom direkt för mitt dåliga humör! Det var bäst så...

Ikväll kommer mina päron på besök! Nu orkar jag inte srkiva mer!
Hej svej din potatisgrej




Bild från i somras!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0