Så här ser jag ut ikväll :)



Har gått runder på stan idag i 6 timmar haha, slängt bort allt för mycket pengar har jag också gjort..illa!Kunde inte bestämma mig för vad jag skulle ha på mig så köpte två klännigar, typiskt mig! Sen hänger dom bland mina 1000 klännngar och kommer förmodligen inte användas! En klänning som jag köpte har jag iaf på mig ikväll, satte först et nitskärp i midjan men bytte sedan till det breda svarta. Blir en sne lugg och plattat hår ikväll!
Om vi går tillbaka till stan igen så hann Tina, Malin och jag med att luncha, systemet, shoppa (mest jag eftersom jag hade börjat lite innan dom kom haha), ica storhandla :) och såklart MAssor med skratt och skitsnack ;)som alltid!
Sedan skyndade vi hem till Tina där vi lagade mat. Gjorte tonfisk smörgåstårta :) jag skulle dekorera den men Tina och Malin bara skratta åt mig :( Men här kommer bevis  till er tjejer att jag faktiskt KAn göra fina smörgåstårtor :)Detta va förra året när min släkt kom på besök. Så snygga dom blev och heeelt underbart goda :)


Haha visst blev dom snygga, fick iaf mycket beröm av min släkt :)! Nej nu ska det festas, ses på stan gått folk :)

Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0