tuff kväll igår.

Som jag skrev igår så var det ingen bra dag och jag skojar inte nu när jag skriver att jag verkligen grät från halv sex till halv nio, tack jonathan för du lyssna och förlåt för jag fick dig också att gråta, inte ofta jag ser dig så ledsen, jag vet du tycker inte om att se mig gråta och de gör ont i mig när jag tänker efter hur ledsen du blev igår när jag grät.

Tack mamma och pappa för att ni sista tiden ofta får samtal av mig då jag bara gråter, skönt att kunna få prata med er då.

Mina ögon är fortfarande svullna som bara den, hoppas de lägger sig innan jobb.

och en sak till, tack älsklings jonathan för att du lagade värdens godaste och gulligaste lassagen igår när jag låg och grät.

jag är glad att ni finns.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0