KATASTROF!!

haha vet helt ärligt inte om jag ska skratta eller gråta! Igår när jag och Jonathan städa la vi ut vårt sängöverkasst på ballkongen och även filten och de två kuddarna vi alltid har på sängen. Sedan gjorde vi massa annat städ vilket jag idag ångrar. Imorse när jag drog upp gardinerna fick jag ju en chock!!




Ja ni ser själva!(Fast det ser mycket blötare ut i verkligheten än på bild!) Vi hade totalt glömt att ta in det igen och såklart ösregnar det idag! Överkasstet låg i en pöl!! Kuddarna kunde man ju ha vattenkrig med och filten hade lätt släckt en eld!!
Så typiskt oss, förvirrade 23 åringar som ska leka vuxna och duktiga men ändå misslyckas lite då och då!
Spännande detta!Hur gör jag nu?? Ska allt detta slängas eller ska jag hänga det på tork och be till gudarna att det inte luktar mögel om det sen haha! Tror filten och överkastet klarar sig men kuddarna...det är tveksamt!
Jag får fundera över detta och återkommer!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0