Bättre sent än aldrig.

God Jul på er alla :)

Hoppas er Jul var bra. Min var bra fast det kändes inte som jul, det måste jag ändå säga. Det var min allra första jul i Sverige och det kändes såååå konstigt att inte vara i Österrike. Sen var ju inte heller farmor med :( Första julen utan farmor. Men som mamma sa kommer vi vänja oss vid den känslan. Jag firade jul i Glumslöv med min familj och fick massa fina julklappar och pengar. Så bortskämd man känner sig ibland :/
Julen beståd av gooood julmat, julgodis, minnen av farmor som vi prata om, massa skratt och skoj!

Några dagar innan julafton vaknade jag på morgonen och då hade jag och jonte mystiska fotspår i trädgården, två personer hade under natten gått runt till alla fönster, runt hela huset!Usch! Där inne låg vi och snarka haha!

Dagen efter julafton var det först julfest hos mina svärföräldrar, vi fick alla fina paket och åt god julmat. Mats (min svärfar :) lura på mig någon stark snapps.

Sen på kvällen var det avskedsfest för Tina och Natsa :) Det börjades med vild förfest och sedan väntat i kön för att komma in till cardinal. suck och fååå vad kallt det var!

Men sen dansa vi oss varma och gick hem när musiken stängdes av vid 05.00! Jag följde med Tina och vi la oss vid halv 8 haha, vid halv 9 vakna jag och åkte hem för jag hade astma problem. Men det blev bättre när jag kom hem och tog min medicin. Sen sov jag till 14.30!!!Mida makter, det har jag aldrig gjort.

Det blev mc donalds mat och pyjamas hela dagen!Kvällen igår slutade med Harry potter :)

Nu ska jag kolla lite mer på hemtentan innan den ska skickas in!

Puuuussss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0