Nu är jag tillbaka.

Sorry att jag inte bloggat, jag har haft fullt upp dessa dagarna med massa skojigheter ;)
Har bland annat fått besked om att jag klara BÅDA tentorna, hur härligt tror ni inte de känns?jag är sååå grym. Inte en enda omtenta har jag fått på hela min utbildning!!Jag är så stolt över mig!

Under de här dagarna som jag inte har skrivit har jag även träffat vänner, varit på massa spännande utflyckter med Jonathan. Jag och baby har kollat massa möbler och inredning till hemmet, vi har kollat cykel till Jonathan. även gått långpromenader varje dag, jag har joggat. Vi har haft picknick osv osv!!Som ni märker har jag haft fullt upp.

Jag börjar med lite shopping bilder på roliga grejer haha


Tyckte denna var lite små tuff, perfekt till skolan :)


Ett väldigt snyggt solglasögonfodral har jag skaffat mig!Svart läder eller vad det är haha

Nu ska jag träffa Tina. Vi ska mysa på en filt på gröningen och skratta i massor! Jag njuter av mitt sommarlov som ni märker, men visst är jag värd det? imorogn ska jag på utbildning med jobba på eftermiddagen. Sen på måndag återgår jag till mitt galma jobb som undersköterska. Denna sommar inehåller massa roliga saker och jag lääängtar så mkt till allt detta roliga. Har ju semsester igen några veckor innan skolan börjar :) Undebart!Ska bli kul att se alla mina kollegor igen, har ju inte jobbat där på ett år!

Nej, nu har jag brottom. Bloggar mer när jag kommer hem. Har massa bilder att lägga upp!Oj vad fort jag skrev detta inlägget, säkert massa slarvfel med det får ni tåla ;)

Hörs sen!Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0