Jag lever igen.

Jaha då fick även lilla jag vinterkräksjukan :( Under hela min praktik har de spytt från höger och till v'änster men jag bestämde mig för att inte få det, fungerade i tre veckor iaf :) Måndag morgon vakna jag vid 05.00 och då börja det, fyy faaaaaaan!Finns inget värre!Kunde verkligen inte behålla någon vätska hela den dagen, låg i sängen som ett levande lik med 39,7 i temp. Ville skriv mitt testament men jag klara mig. Igår kunde jag iaf behålla vätskan och en skorpa fick jag i mig på hela dagen. Idag orkar jag sitta vid datorn ett tag och har ätit lite äpple. Ska försöka äta lax med kokt potatis ikväll då jag planerat att gå till praktiken imorgon. Bara två dagar kvar ju!!Känns så typiskt att man alltid är frisk när man inte har något viktigt i skolan och så blir man kräksjuk under praktiken..blää!Men vad ska mna göra? stackars Jonathan har legat påmadrass i datarummet nu i två nätter och jag har delat säng med en spann!!

Har fortfarande inte lagt uppnågra bilder från festen men jag ska försöka sammlamina krafter under dagen, ska även gå en liten runda!Käbnns skönt att vara lite piggare idag! Och i natt ska även lilla Jonathan få sova iu min säng eftersom smittrisken är väll över nu efter två dagar!

kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0