G!!!

Det första jag gjorde efter mitt lilla godkänannde från sjukgymnasten var att jag gick till söder punkten och in på åhlens, där jag köpote två nya tränigs t-shirtar och annat till träningen. Jag brukar ju alltid träna i linne, men eftersom jag ska ha de ryggstöder på så kan jag ju inte ha tajta linnen, då ser de bara bökit och konstigt ut, så de får bli lita störa t-shirtar nu ett tag :)
Men va fan gör de när jag nu för röra mig!!!!


Jaqg tror att redan ikväll ska jag ta mig till friskis och svettis och svetta så mycket som jag aldrig gjort förr!!Men jag lovade han att jag skulle ta det lite lugnt i början så de får jag ju göra.

Nä nu ska jag lägga mii  i soffan och slappa lit :) Har tagit frama kyckling och ska sen åka handla sallad, nyttigt och gottigt!!
Jonathans grabbisar kommer ikväll så då passar de perfa med litte träning, ni anar innet hur jag längtar!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0