seeeg.

Idag e jag trött och seg!Jonathan är ju också ledig idag så vi får se vad som hittas på?!?

Igår köde jonathan ner mig till gröningen, där Emma och Emmy satt.Emma körde bil så de var bara jag och emmy som festa till det!!
Vi satt vid havet så de va mysigt, massa folk faktiskt!! Sen när vi börja frysa gick vi till emmas bil haha där vi satt och drack, sjöng till låtar och snacka skit och minnen!! Efter de ringde bella och ville med ut så vi körde hem till henes lägenhet och var där ett tag. Efter de körde vi till steak House :P haha där vi fick billiga shottar! Sedan drogs de till hampan, där vi satt ett tag och snacka och drack lite. Efter de blev det utposten spm gällde, där var vi faktiskt länge haha :) Där var verklgien massa folk, klart alla har fått lön!!Men tillslut fick vi sittplats hos några allt för jobbiga killar som höll på som in i helvete!!bläää!!
Så vi ställde oss i baren igen, jag ringde tina som hade varit i bjuv såå hon kom och hälsa på mig :) skoj!! Då hittade vi ÄNTLIGEN ett bord för oss själva!! Jag blev av med emmy och bella och tina ville hem så jag stack också hem, jonathan var min taxi och hämta mig!!

JAha det var min kväll igår, var väll helt ok, har haft roligre och har hafft tråkigare!!Kom ju hem redan två men men sånt e livet i bland!!

nä nu orkar jag inte skriva mer så jag hör av mig sen om vad som händer/har hänt!! eller nått

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0