skydd.

oj, skrev inget igår, jobbade kväll och idag morgon!
Var så trött idag när jag kom hem, hatar jobba kväll och sen morgon!!Man kan inte sova på natten och vaknar hela tiden av att man tänker om alla fått sin nattmedicin och bla bla bla, men så har väll alla de som jobbar inom vården och jobbar kväll sen morgon!

När jag kom hem lagade jag och jonathan spagetti och köttfärssås, sen typ somna jag direkt efter, sov väll i någon timme och är helt seg nu!!Usch usch, tycker inte om att sova mitt på dagen :( Iaf ledig i helgen, har övertalat jonathan att vi ska åka och shoppa nya kläder till honom i helgen haha :D

Sen på måndag jobbar jag sen blir de mys med emmy på kvällen, en fika eller nått!

Min rygg går upp och ner, visda dagar bra och andra dagar dåligt men men skönt astt jag inte behöver ha ont hela tiden! Ska tydligen beställa en sån stor skiva till ryggen som man tejpar fast vid magen, skönt att man inte själv betalar sånt efter olyckan!! Kommer blir ett rejält stöd, kan ju ha de på jobb och kanske dom första gångerna sen när jag börjar träna igen!!Men de kommer säkert se klumpigt ut så något tajt kan man inte klä på sig!!AHHA



typ så här ser sånt ut, ganska tjockt med det ger en bra stöd för min ryggrad så allt rättas till som de ska, så att jag inte får någon skada!! Känns ju inte så säkert nu när man pratar med läkarna och dom säger "ja så länge det inte börja värka ner i benen för då kan det bli ett tecken på förlamning och då måste du in akut"

jaha tack för den, känns tryggt!!Men de har ju blivit bättre!!Prtade även med sjukgumnasten och han sa " ja vi har en maskin här, då hänger man upp och ner ett tag för att rätta ut de som sitter fel"

den lät ju trevlig :S aja!!

tänk positivt andrea, du lever!!Lästa på texttv idag, en tonåring död i bilolycka!!

tänk den ängeln som verkligen verkligen gav mig ett bra skydd!!Tusen tack!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0