snagga mig?!!?

iIdag är det klippning som gäller och träffa Tina :) Sen ska vi väll gå och titta lite på Hyllinge om vi hittar något där haha!
Innan ville jag till IKEA med jonathna men han sover som en stock så jag sa gå in och väcka honom :) Vi måste ju åka ganska snart om vi ska hinna med allt vi planerat idag haha. Skönt att vara ledig idag, min enda lediga dag denna veckan, puhh jobbigt!

Just nu åker mina föräldrar och syster från Österrike så att farmor blir själv igen:( stackre, men hon har ju katten sin som lite sällskap!
 Sen när mamma kommer hem ska hon nästan direkt till stockholm, ohh jag vill ju också!Jobbar tr dagar bara den veckan hon åker men säkert svårt att byta bort dom. Jag och Jonathan får åka om till släkten i höst kanske över några dagar bara, om det är lungt i skolan någon gång hehe!



Ska bli kul att träffa dig igen Tina, snart tre veckor sen :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0