Hemma igen..

Jaha  då var man hemma från jobbfesten igen, fick höra tråkiga nyheter som jag blev väldigt väldigt chockAD över!!usch stackare!!
men annars var det en trevlig kväll med skratt och komiker osv. Nu ska jag lägga mig så jag är pigg imorgon bitti klockan 7, ska till sjukhuset då och göra med adl bedömning på en patient, spännade!!Hoppas de går bra och att jag sköter mig väl :P

Påeftermiddagen blir det hemligt besök igen och efter de skynda mig till landskrona sjukhus för undersökning så det bli massa sjukhus för mig imorgon :/ men men det är ine så farligt för på den ena ska ju jag bedömma :P

(Sitter i min pojkväns knä och han hälsar :)

nu ska jag sova som sagt, nattinatii!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0