De var inget roligt....

Jaha kom nyss hem från sjukgymnasten, och såklart fick jag inget roligt besked. Min ena disk har förflyttats och sitter inte alls va de ska, och eftersom jag har fortsatt träna efter olyckan har min disk blivit sleten och inflamerad. Så nu får jag inte träna på ett långt tag, och jag fick inte göre de och de och de och de...blblablabalaaa annars kunde de bli farligt för mig!
Ja men han har väll rätt, ryggraden är inget att lika med och den får vi va rädda om!

Blir bara så argatt de va en sån stor sak, jag trodde de skulla vara en lite sak som satt i klämm eller nått!men nix pix!!

och ont gjorde de när han tryckte och drog och typ la sig på mig för att knäcka till min rygg...ajaj

nu ska jag göra en god pasta sallad med tonfisk, nyttigt och gott!!


Jag säger de en gång till, jääävla krock!! och jag vet jag gnäller, men va fan ska man göra!?!?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0