Duktig!!

Ett jobb som jag verkligen inte hade passat till är att jobba på ett kontor haha, jag hatar pappers arbete! Alltid ligger alla mina papper i en stor röra, har alltid varit så även i skolan när man fick hem papper så la jag bara allt i en hög, ja och tyvär är jag likadan fortfarande!

Men nu, har jag sorterat min pappershög och satt in i olika pärmar som jag skrivit namn på!!Jag höll på i säkert två timmar haha nä men typ, fy fan vilket jobb men duktig va jag :)

Hitta massa spännande saker, någon lön där och någon räkning där haha bra koll jag har!men allt är fixat, så sköönt!
Fast det finns ett papper som jag inte hittar som är jätte viktigt!!bajs röv, måste leta haah!
Jag har nämligen en bank i österrike också där min farmor har lagt dit någon tusenlapp per år för sudier och hus och sånt till jag blev vuxen, och de öppnades när jag va 20 år, så jag har kunnat använda de nu och ta ut till vad jag vill men jag plugga ju inte när jag var 20 så har ej rört de, men nu har jag ju börjat när jag är 21 så nu är de ju mer pengar där inne men gissa vad jag inte hittar?? jo lappen med min pin kod på hahah så jag sitter nu och tittar på kortet och vet hur mycket pengar de är där men kan fan inte röra de haha störigt!! Men jag får fixa de hos banken när jag kommer dit om en vecka, dom har ju de!Och det är ju inget som är akut heller så de kvittar ju, men en vakcer dah vill jag ju använda de :D


aja nu va de tråkigt bank snack, blää!

ska snart ut med jonathan och köra en liten runda, :)

ha en bra lördag alla där ute :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0