går de bra om jag skriker så högt jag kan!!??

Jag hatar att jag har fått träningsförbud, jag vill så gärna!!Hur kul är det att inte få röra sig, knappt cykla får ja ens och bara gå korta sträckor..ohh man blir så trött och ledsen!Smärtan vill jag inte ens prata om, blir fn bara värre!ska konstakta min läakre imrogn om akut tid och sen ringa min försäkrings nisse, kommer ju bli sjukskriven nu resten av sommaren, hur kul känns de??

ohh vad jag deppar och gnäller, funderar på att gå en runda men ja....hur långt vågar man gå och hur långt får jag gå. Jobbigt att jag måste tänka på hela tiden nu hur jag rör mig och hur länge jag rör mig!!

Tänk att allt bara kunde bli så jobbgt, tänkt att de känns som hela ens värld bara rasa på några månader!!mer och mer och mer!

Om jag ska vara 'ärlig så har jag faktiskt inte lust till något alls längre!
men de känns skönt att få gråta ut säg hos en psykolog med allt skit man går och bär på. Känns verkligen som hon bryr sig, jätte skönt!Hatar att den olyckan gjort mig så deppig och de blev inte bättre av dennna skit skadan!!

ahhhh faaan vaaad jaaag gnääälleerr oochh haaatarr miiitt liiv föör tilllffäälleeett!!bläää

aja hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0