Går kvällens nyttiga kvälls mat :)



Hahaha känns som rubriken lät jättekonstig, men iaf igår kväll så åt jag en jätte god tonfisk sallad men tomat, majs, sallad, fullkorns pasta och tonfisk såklart :) och en liten hemmalagad fil dressing men vitlök :D mm mammaba vad de va gott :) Men som ni ser så råka de bli en mega jätta potion, först tänka jag, jag äter så mkt jag orkar så sparar jag resten till jonathan haha snällt va, men när jag var mätt var allt så grisit och blandat så han hade nog inte velat äta de :) men det är ju tanken som räknas!!

ikväll ska jag laga spenat :D det är de bästa jag vet! Men jag vill inte ha potatis till, det är inte nyttigt..hmm måste tänka rejält nu när man inte får träna!!något tipps på vad man kan ha till spenaten som är NYTTIGT!!!??ja ska allt visa alla där ute att jag kan gå ner i vikt utan att träna, de e svårt men de mååste gå! Inte för att jag är tjock eller så men vill ändå vara smalare, som en spik,går de??!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0