Igår kväll, mys och bio!!



Tjabba tjena hallå vi säger så!!
Igår var Tina, Sabina och jag och åt på harrys, gott gott och mys mys :)
Efter en liten mysig pratstund med tjejerna stack sabina hem och jag och Tina fortsatta mot bion :)
Vi köpte lite natur godis och sen satte vi oss i salongen och började titta på filmen :) Ohh va bra den var, helt sinnes!!
Tårarna rann och snoret rann haha :)
Helt sjukt fin film!!

Här ser ni lite bilder från igår :)

NU så håller jag och jonathan på att fixa lite här hemma, åker ju snart på våran stora resa :) vi kör lördag natt/ söndag morgon :) går upp två på natten och kör ca 18 timmar med bil till Österrike, hoppas ryggen pallar!Fick ju jätte ont i går i bion, och filmen vara bara i 2 timmar coh 30 min haha men visst 18 timmar är ju ungefär samma ;)

Hmm, jag kommer ju nog inte blogga något nu på två veckor, så de får ni tåla!! Vi har ingen dator där, men våra kompisar har, kanske jag lånar deras...eller nä, förmodligen inte haha!!Jag ska bara njuta av underbara Österrike med en underbar farmor!!

Hörs lite senare, får hjälpa jonathan nu, han ropar!!

hej svej leverpastej....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0