igår kväll :) var de dricka och hoppande


Puuhh, nu orkar jag inte ladda upp mer bilder, har hur många som helst!Jag och min "tvilling" som vi alltid kallat oss sen vi var små, träffades igår, var förs t lite på h&m och sen gick vi till Hampan :)!Där festade vi till de lite och sen vi 22.30 kanske så gick vi en liten runda, gick till knutnunkten och jag kände länge att jag hade något konstigt under foten, orka bara inte titta. Men sen när jag tittar så ser jag att det är en använd kondom som har suttit där ett bra tag. Föst skrek jag men se börja vi båda bara skratta haha :D Efter de börja vi hoppa och försökte fånga de på bild, tycker man ser så fri och glad ut då :) sen åkte vi hem efter en otrolig mysig och en kväll full med skratt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0