Kvällens outfit :)



Kvällens outfit består av en svart tubtopp, ett par blåa jeans, ett par svart skor som jag fortfarande inte kan bestämma om det är min stil eller inte och om dom är tantiga :S HAHa får se hur de känns ikväll :)
Jag har nog ALDRIG valt kläder så här fort i hela mitt liv :)

Nu ska jag först möta tjejerna, så ska vi äta tillsammans ute :) mysigt!!
Sen blir de Sex and the City filmen med lite bio mys!!

Förresten, ett tipps!!Det är jätte bra att fota sig själv innan man ska iväg och man är osäker på om de passar och ser bra ut eller inte!!Vet många som gör de! funkar jätte bra, då ser man sig själv med andra ögon ;)

men haha kommer kanske ändå hinna ändra kläder på 20 minuter :D typiskt mig!!

ha en trevlig kväll,för det ska jag ha :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0