lite bilder från jonathan dator!



Jag och jonathan satt precis och kolla lite bilder som han hade på oss, hitta dessa bilder från bulgarien -07!Så bruna vi va och varmt och skönt hade vi!!Så tittar man ut genom fönstret så ser man bara regn regn regn.. men snart så!Imorgon är vi framme i varma sköna österrike, där är 30 + på kvällarna :)guuud så skönt de kommer bli!

Har fixat hela dagne så jag har inte hunnit skriva nått, men kanske hinner jag skriva något snabbt inlägg ikväll, vi får se!!

Är lite lite nervös för resan faktiskt, köra så långt efter en krock, men skulle ju vara konstigt om jag var med en bilolycka igen, man hoppas ju att sånt bara händer en gång!Men jonathan är en bra bilförare och kör försiktigt!!

Om vi nu itne hörs mer så hörs vi om två veckor när jag är hemma igen :)

Ha de så underbart alla där ute!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0