Motorväg och annat mys!

Igår vid fem tiden träffa jag lilla Tinis, vi hämta bilen på olympia och stack sedan till väla. Jag köpte en fin svart kavaj, en sån man trycker på så kommer de tvål ur den haha  kommer inte på vad de heter just nu och såklart ett par örhängen (sälla). mm älskar örhängen!!
Lilla Tina köpte en tubtopp och ett par underkläder, haha om någon vill veta vad vi köpte :D!
Klockan bara typ sprang iväg så vi satte oss sen och åt lite, mm sallad, Hon är en tonfisk så hon åt tonfisk, jag är en räka och åt räka :)
Och sen när vi sklle hem, så hända en jätte grej som gjorde m ig såå stolt och glad över mig själv!!!
FÖR JAG HAR KÖRT MOTORVÄG, FÖR JAG HAR KÖRT MOTORVÄG, FÖÖR JAG HAR KÖÖT MOTORVÄÄÄÄÄG, FYYY FAN VAD JAG ÄR BRA!!!!
haha!

De va första gången efter min krock på motorvägen och jag e så glad att ja äntligen våga, klart de va en jäkla obehaglig känsla och det var inte långt vi körde men skit samma, jag har gjort de nu :):):)

Sen stack vi till ica maxi, köpte vindruvor och fem kilo melon :S haha blev billigast att köpa en hel.
Efter de mös vi hemma hos mig, bara kolla film och åt massa frukt :) nyttiga är vi!!
HAha just de ja, sen satt vi skit länga och kolla på alla blixtrar, vi försökte fota men de gick inte haa och så fort man vände sig om och skulle ge upp så kom de så klart en mega blixt :) aja
Sen vid tolv tiden körde jag hem fisen och hämtade jonathan och killarna från olympia, dom hade varit i göteborg och sätt fotboll!

jaha de va min dag igår :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0