Ny bil på G :)

Igår skrev jag inte så mycket mer, hade fullt upp :) jag och min lilla JOnathan tog oss en liten tripp till Hässleholm där vi kolla på hans nya bil, skiiit snygg! Så på fredag tror jag de va, inte säker men iaf ska jag och jonathan på en till liten tripp till hässleholm och köpa hem oss denna godingen :)Den är reserverad på oss nu så ingen annan jävel kan ta den :P Vi hade redan kunnat hämta den idag men de kunde ingen av oss!
jaha de va lite från igår :)

Nu sk jag hoppa in i duschen, klä på mig nått och sen driva till LA, ska till psykologen idag och jag kommer berätta stolt att jag kört motorväg igen :) inte långt och inte snabbt men skit samma jag har ju kört :)

men jag återkommer senare, känner mig lite stressad :S

tjing tjong

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0