semester :)

God morgon bloggen, jag har redan vartit vaken en timme men bara legat kvar i sängen och lyssnat lite på musik! Idag är jonathan sjuk den lilla bebisen så jag får väll ta han om honom lite idag!Han har ju varit förkyld och haft onti halsen och öronen nu några dagar men vi se igår kväll att det är bättre han stannar hemma imorgon så att han är frisk till den långa bilresan vi ska göra på söndag!
Ohh va skönt om en vecka vaknar jag i österrike nu, går upp frn sängen, in i köket där min underbara farmor kommer sitta och vänta på mig :) har inte sätt henne sen i julas, skit jobbigt!Saknar henne så!!vi kommer pussas så som hon brukar pussa haha hon pussar en alltid på kinden ich lite på pannan med sånna små söta pussar, riktiga farmor pussar!

guud vad jag längtar till varma österrike, dom har över 30 grader till sent på kvällen, alltid jätte varm sommar där och jätte kall vinter, och jag älskar de!

nej nu ska jag sluta tjata om österrike haha

Förresten, idag börjar min sememster ju, haha märks inte lika tydligt nu när man har varit sjukskriven och bara varit hemma i två veckor!!

aja får se vad jag hittar på idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0