Söndag morgon

usch, jag hatar att jag alltid ska vakna så lätt och tidigt, idag vakna jag kvart i åtta jätte pigg!segt!! Idag hade det varit min sista arbetsdag på jobb innan semester men eftersom jag är sjukskriven så är det min sista dag idag på min sjukskrivning..
usch vill aldrig mer va sjuksiven , så jäkla tråkigt och jobbigt!!

om en vecka vid den här tiden är jag och jonathan i tyskland just nu, påväg till österrike vi kör från helsingborg typ vid tre på natten och kör till underbara österrike där min farmor, pappa och mamma väntar på oss :)
Hoppas vi hittar rätt hha, jag har ju åkt med familjen i alla år  till österrike med bil, två gånger per år men jag har ju mest sovit där bak haha och vi är så vana vid att åka så lpångt så vi har alltid bara stannat två tre gånger på resan och kört hela vägen direkt! Men denna gånge ska jonathan köra som bara flygit dit och aldrig kört bil så långthaah nervöse!!Nä men jag vet ju på ungefär, känner ju igen vissa grejer, men just tjeckien är inte kul om man kör fel i, dom kan ju inte ens engelska eller tyska fast dom bor så nära gränsen!
Jonathan tycker iaf att det är skönt att jag kan prata flytande så om vi kör fel sköter jag snacket i tyskland och österrike haah, men jonathan har köpt en ny gps och sålt sin han hade innan. Han och hans teknik alltså!! Men visst har man pengar och intresse så ska ju inte jag klaga, hans val, hans liv :)

Här kommer lite bilder från österrike :) på min farmor, hur vi bor med naturen och våran innegård i huset mm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0