Stockholm i mitt hjäärta!

Har nyss kollat på allsång på skansen :) satt och sjöng som en dåre!tur att joanthan inte var hemma haha skoja!

ohh vad jag älskar stockholm, det är så mysigt och vackert!helt underbart! Jag är faktiskt född där men det blev skåne som vi flytta till. Har även en fin släkt där uppe.

Nu sitter jag och funderar på om jag ska se en läskig film, mord i midsomer!skkiit bra serie, tycker jag ocj jonathan. Men usch jag blir ju så lätt rädd och nu är inte jonathan hemma!Hör redan nu massa läskiga ljud. Jag är värkligen en liten fegis :S

Nä nu ska jag bita mig i tummen och våga se den utan honom, får blunda och hålla för öronen när någon blir mördad haha! Beck och sånt är inte lika läskigt men denna serie blir alltid fler mördade än bara en, och så läskig musik till de!usch vågar jag verkligen :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0