Träffa tjerna igår



God morgon god morgon!
Skrev aldrig något mer inlägg igår, sorry!! Men iaf så sov jag och jonathan först i en och en havl timme efter vi kommit hem med den nya bilen, mega skönt att sova ju!Sen gick jag upp, och jag och tjejerna bestämmde på msn vad vi skulle hitta på!Jag hoppa in i duschen och fixa mig sen körde Jonathan mig till Tila där hon hoppa in och vi stack till Willys för att handla! haha på Willys hände det en jätte rolig grej :P

Tina och jag går och tittar på köttfärsen och tina säger till mig
- Men varför har dom bara köttfärs från Finland och ingen svensk
jag funderar ett tag och men bryr mig inte så mycket
- ja, de va konstigt
- För de står ju blandfärs finland på alla paket
jag tittar på förpacknigarna och säger till tina
- Men tina, läs igen, de står ju blandfärs finmald

HAHAH som vi skratta och alla bara titta på oss, vi har ju inte de diskreta skrattet heller, eka över hela willys haha mega kul, de kanske inte låter så kul här men de va kul där :P

men iaf sen stack vi hem till Tinis och laga mat, sabina kom och vi bara mös, jag hade tagit med mig några cider och lite att shota, men blev bara två stycken  shot så vi gick aldrig ut, blev en mys kväll med massa tjej snack och mys.

Sen vid halv ett tiden kom jonathan och hämta mig, eftersom jag hade ont i min rygg, men närhan kom ville han bara köra en liten liten runda..när vi körde så ser jag att något vitt är på vägen och ser att det är en fiskmås eller sån fågel va fan de nu heter :) och vad tror ni händer??? JO jonathan den jäveln bara kör på den så att den blir till mos!! Jag blev så jäkla arg hahaa och sa att som straff ville jag hem, så vi körde aldrig så långt ahah!jävla mördare!!

sen somna jag i soffan och vakna klockan tre av att jonathan skratta åt mig och så la vi oss!

De va min dag igår :)

tajjoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0